Helpdesk Centrum Zdalnej Edukacji

  • Centrum Zdalnej Edukacji służy pomocą oraz wsparciem technicznym użytkownikom Platformy za pośrednictwem systemu Helpdesk.
  • Korzystając z Helpdesku użytkownik ma gwarancję, że rozwiązaniem problemu zajmie się odpowiedni administrator lokalny. 
  • Problemy wymagające natychmiastowej interwencji można zgłaszać bezpośrednio w Centrum Zdalnej Edukacji:
    • telefonicznie pod numerem telefonu: +48 695-555-006 w godzinach i dniach roboczych, 
    • oraz za pomocą systemu Helpdesk całą dobę.

Wysłanie zgłoszenia


Przy wysłaniu zgłoszenia konieczne jest wybranie odpowiedniej kategorii zgłoszenia, określającej nazwę serwera Platformy, którego bezpośrednio dotyczy zgłaszany problem. Pozwoli to na automatyczne przekierowanie zgłoszenia bezpośrednio do administratora lokalnego wybranego serwera.

Odpowiadamy wyłącznie na zgłoszenia, które dotyczą Platformy Zdalnej Edukacji (platforma.polsl.pl).


Kategoria zgłoszenia:
















 Wpisz wynik działania 2+2 =


Ostatnia modyfikacja: środa, 9 października 2024, 08:50