HelpDesk Centrum Zdalnej Edukacji

  • Centrum Zdalnej Edukacji służy pomocą oraz wsparciem technicznym użytkownikom Platformy za pośrednictwem systemu HelpDesk.
  • Korzystając z Helpdesku użytkownik ma gwarancję, że rozwiązaniem problemu zajmie się odpowiedni administrator lokalny. 
  • Deklarowany czas reakcji wynosi do 48 godzin od momentu wysłania zgłoszenia, choć zwykle problemy rozwiązywane są na bieżąco w godzinach pracy Centrum. 
  • Problemy wymagające natychmiastowej interwencji można zgłaszać bezpośrednio Centrum Zdalnej Edukacji :
    • telefonicznie pod numerem telefonu: +48 695-555-006 w godz. 8.00 - 15.00, 
    • oraz za pomocą systemu HelpDesk całą dobę.

Wysłanie zgłoszenia

Przy wysłaniu zgłoszenia konieczne jest wybranie odpowiedniej kategorii zgłoszenia , określającej nazwę serwera Platformy, którego bezpośrednio dotyczy zgłaszany problem. Pozwoli to na automatyczne przekierowanie zgłoszenia bezpośrednio do administratora lokalnego wybranego serwera.

Kategoria zgłoszenia:










 Wpisz wynik działania 2+2 =


Ostatnia modyfikacja: środa, 14 października 2020, 17:25