HelpDesk Centrum Zdalnej Edukacji

  • Pomoc oraz wsparcie techniczne związane z funkcjonowaniem Platformy Zdalnej Edukacji realizowane jest przez HelpDesk Centrum Zdalnej Edukacji.
  • Korzystając z Helpdesku użytkownik ma gwarancję, że rozwiązaniem problemu zajmie się odpowiednia osoba. 
  • Deklarowany czas reakcji wynosi do 48 godzin od momentu wysłania zgłoszenia, choć zwykle problemy rozwiązywane są na bieżąco w godzinach pracy Centrum. 
  • Problemy wymagające natychmiastowej interwencji można zgłaszać bezpośrednio w Centrum Zdalnej Edukacji:
    • telefonicznie pod numerami telefonów: +48 32 237-12-51 oraz +48 695-555-006 w godz. 8.00 - 15.00, 
    • oraz za pomocą HelpDesku Centrum Zdalnej Edukacji całą dobę.

Wysłanie zgłoszenia

Przy wysłaniu zgłoszenia konieczne jest wybranie odpowiedniej kategorii zgłoszenia,
określającej nazwę serwera Platformy, której dotyczy zgłaszany problem.  
Pozwoli to na automatyczne przesłanie zgłoszenia bezpośrednio do odpowiedniej osoby.

Kategoria zgłoszenia:





Wpisz wynik działania 2+2 =

Ostatnia modyfikacja: środa, 14 listopada 2018, 13:08